در فرودگاه DFW ، صورت شما روزی می تواند جایگزین گذرگاه شبانه روزی شما شود صبح روز گذشته در هفته گذشته ، صدها نفر از مسافران در فرودگاه بین المللی دالاس / فورت ورث برای سوار شدن به پرواز شماره 11 هواپیمایی ژاپن به توکیو سوار شدند.

 

 

پس از بررسی استاندارد گذرگاه ها و گذرنامه های مسافرتی ، از مسافران خواسته شد که قبل از پیاده روی در زیر پل جت ، یک کار دیگر انجام دهند - برای تصویر کردن.

 

ضبط چهره - با استفاده از مانیتور اندازه تبلت با دوربین - هر یک چند ثانیه طول می کشد و برای نگه داشتن سوابق افرادی که از کشور خارج می شوند ، استفاده می شود.

 

این صحنه یکی از آینده های بیومتریک است که به سرعت در حال نزدیک شدن در فرودگاه های ایالات متحده است که می تواند فناوری های اسکن اثر انگشت صورت و انگشتان را به نقاط مختلف سفر برساند ، از خود چک کردن کیف و حرکت از ایستگاه های امنیتی تا سوار شدن به هواپیما و اجاره ماشین در مقصد نهایی شما. .

 

این دنیایی است که وعده افزایش امنیت و راحتی جدیدی را برای مسافران فراهم می کند که شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها به سرعت به سمت آن می روند ، حتی اگر این فناوری باعث ایجاد دور جدیدی از سوالات در مورد حریم خصوصی می شود.

 

DFW یکی از بسیاری از فرودگاه های بزرگ در سراسر جهان است که این فناوری را در بر می گیرد ، با این که یک برنامه آزمایشی در حال حاضر در دو دروازه که توسط Japan Airlines و British Airways در ترمینال D اداره می شود ، اجرا می شود.

 

DFW در نظر دارد طی ماه های آینده فناوری تشخیص چهره را به بیش از 75 دروازه برساند ، جایی که از آن برای ردیابی افرادی که از کشور خارج می شوند با مقایسه تصاویر صورت خود با بانک اطلاعاتی دولت موجود که از گذرنامه یا عکس ویزا گرفته می شود ، استفاده می شود. در این ماه ، این شرکت برای مجوز نرم افزار بیومتریک دو سال ، 630،000 دلار قرارداد امضا کرد.

 

در حال حاضر ، غربالگری صورت عمدتاً به اتباع بیگانه انجام می شود - دارندگان گذرنامه های آمریکایی می توانند امتناع كنند — از اامات فدرال اعمال شده پس از 11 سپتامبر 2001 ، رعایت كنند ، تا افراد را بهتر از كشور خارج كنند.

 

اما فرودگاه ها ، خطوط هوایی و سازندگان فناوری امکانات گسترده ای برای بیومتریک را می بینند.

 

DFW در تلاش است سرعت بخشیدن به فناوری بیومتریک را در سالن ورود بین المللی خود برای سرعت بخشیدن به خطوط گمرکی انجام دهد. در سال آینده ، برنامه ای را برای پرواز DFW به لندن به شما ارائه می دهد که به مسافران این امکان را می دهد تا از حداکثر نقاط ممکن در طول سفر ، از رزرو تا هتل خود ، از فناوری های بیومتریک استفاده کنند.

 

جولیو بدین ، ​​معاون ارشد تجربه مشتری ، DFW گفت: استراتژی این فرودگاه این است که تا حد زیادی از تصمیم گیری ها برای مسافران در مورد چگونگی و زمان استفاده از این فناوری استفاده کند.

 

 

 

بدین گفت: "این تجربه بسیار بی نقص تر خواهد بود ؛ مشتری اکنون مسئولیت چگونگی استفاده از آن را بر عهده دارد." "یک مثال ساده این است که من مجبور نیستم گذرنامه خود را بیرون بیاورم ، لازم نیست بلیط خود را بگیرم . این موارد را ساده تر می کند که لازم نیست دشوار باشند."

 

یک مطالعه جدید توسط ارائه دهنده فناوری SITA نشان داد که در حالی که تنها یک از پنج شرکت هواپیمایی جهانی برنامه های بزرگ سنجش سنجی را در خود دارند ، بیش از نیمی از آنها در حال تحقیق در مورد فناوری هستند یا آزمایش هایی را در دست دارند. تا سال 2021 ، تقریباً نیمی از اینها انتظار دارند كه بیومتریک در روند شبانه روزی نقش داشته باشد.

 

Delta و JetBlue راه را در میان خطوط هوایی ایالات متحده نشان داده اند ، با شروع آزمایش های Delta تا سال 2016. در ماه سپتامبر ، شرکت هواپیمایی Atlanta مستقر در فرایند پایان دادن به یکی از پایانه های فرودگاه بین المللی هارتسفیلد - جکسون اعلام کرد. ورود به سیستم ، ریزش چمدان ، پاسگاه امنیتی ، پرواز شبانه روزی و پردازش ورود به گمرک.

 

راس فاینشتین سخنگوی سخنگوی آمریكا گفت: هواپیمایی آمریكا اخیراً آزمایش فن آوری را برای پروازهای بین المللی در فرودگاه بین المللی لس آنجلس آغاز كرده و به دنبال راه های دیگر برای ادغام آن است.

 

وی گفت: "برای ایجاد این کار همکاری های زیادی لازم است . ما می خواهیم ببینیم که این فناوری در سیستم های ما چگونه کار می کند." "ما باید به این نکته پی ببریم که چگونه می توانیم ضمن افزایش امنیت هواپیمایی ، روند کار را برای مشتریانمان آسانتر کنیم. . ما همچنین باید حریم خصوصی مسافران خود را حفظ کنیم."

 

حریم خصوصی مسافر یکی از دغدغه های حقوقی و فنی است که فناوری بیومتریک قبل از گسترش گسترده باید به آن بپردازد.

 

در حالی که فرودگاه ها ، خطوط هوایی و آژانس های دولتی معتقدند که محافظت از اطلاعات مسافر در اولویت اول قرار دارد ، گزارش سال 2017 توسط مرکز حقوقی جرج تاون در خصوص حفظ حریم خصوصی و فناوری سؤالاتی در مورد افزایش نظارت دولت و چگونگی دسترسی به اطلاعات به اشخاص ثالث با استفاده از این فناوری ایجاد کرده است.

 

هریسون رودولف ، که همكار این گزارش است ، گفت: "اگر دولت فدرال قصد دارد از فناوری های بیومتریک برای شهروندان آمریكایی استفاده كند ، باید سه چیز به عنوان یك مبانی درست باشد." "باید شواهد قانع کننده ای وجود داشته باشد تا نشان دهد که بیومتریک لازم است ، باید از این فناوری به اثبات برسد که از دقت ، بی طرفی و محافظت از حریم خصوصی برخوردار باشد ، و مرجع قانونی نیز کاملاً واضح باشد. (وزارت امنیت میهن) در مورد هر سه مورد کوتاه آمده است."

 

نگرانی در مورد صحت و قابلیت اطمینان فن آوری های اسکن صورت نیز مطرح شده است ، با یک حسابرسی اخیر از سوی دفتر بازرس DHS نشان می دهد که فناوری بیومتریک تنها قادر به تأیید هویت 85 درصد از مسافران نمایش داده شده طی چند ماه در 2017

 

دلایل این امر از مسائل مربوط به اتصال به شبکه گرفته تا کمبود کارکنان و فرآیندهای شبانه روزی شتابزده است ، و در این گزارش همچنین آمده است که این فناوری برای برخی از مشخصات جمعیتی ، از جمله مسافران جوان و مسن تر ، بدتر عمل کرده است.

 

در این گزارش از گمرک و حفاظت از مرزها برای "پیشرفت چشمگیر" حاصل شده ، اما گفته شده که نتایج حاصل از خلبانی سال 2017 "توانایی CBP برای مقیاس بیشتر برنامه تا ظرفیت کامل تا سال 2021 را زیر سوال می برد.

 

در وب سایت خود ، CBP اظهار داشت که "کاملاً متعهد به رعایت قوانین و مقررات مربوط به حفظ حریم خصوصی است." تصاویر گرفته شده از مسافران فقط توسط CBP قابل دستیابی است و به طور معمول 12 ساعت پس از تأیید در مورد شهروندان آمریکایی و 14 روز برای افراد غیرشخصی رد می شود.

 

در حالی که خطوط هوایی ، فرودگاه ها ، آژانس های فدرال و طرفداران مصرف کننده همچنان به مرتب سازی این موضوعات می پردازند ، استقرار فناوری های بیومتریک با سرعت بیشتری ادامه می یابد و شروع به نشان دادن راه های بی شمار استفاده از آن می کند.

 

در ماه آگوست ، فناوری تشخیص چهره از مسافری که به واشنگتن دی سی ، از برزیل می آمد پرچم گذاری کرد و گذرنامه فرانسوی را ارائه داد که خود او نبود. این سیستم از نرم افزاری استفاده شده توسط شرکت ژاپنی NEC Corp. تهیه شده است که دفتر مرکزی آن در آمریکای شمالی در ایروینگ است و خود را به عنوان یک بازیکن اصلی در عصر بیومتریک معرفی می کند .

 

جان ویز ، سخنگوی NEC Corp of America گفت: "این کار در مورد کمک به فرودگاه ها و خطوط هوایی در هنگام ارائه بهترین تجربه سفر کارآمدتر است."

 

 

writ ، ,  ,های ,فناوری ,فرودگاه ,بیومتریک ,است که ,در مورد ,می شود ,این فناوری ,، از ,جایگزین گذرگاه شبانه ,تواند جایگزین گذرگاهمنبع

ولتاژ مدار باز(OCV)

سيستم نرم افزاري دستگاه تست

پمپ هيدروليك

پمپ وکیوم آبی خلاء حلقه آب برای کاربردهای شیمیایی

قطارهای هوشمند و بدون راننده

سیستم فرمان نوآورانه پاسخگوی نیازهای معلولین و رانندگی خودمختار است

در فرودگاه DFW ، صورت شما روزی می تواند جایگزین گذرگاه شبانه روزی شما شود

مشخصات

آخرین جستجو ها

تخفیف دونی وبلاگ علمی آموزشی صمیمی Persian soccer | تحلیل فوتبال ارزان سرا بهترین سایت بازاریابی دیجیتال گل سنگ لیموشو طاقت بیار خرید بهترین لاستیک لاسا